marți, 18 mai 2010

Dacă m-aş întoarce în timp

Dacă m-aş întoarce în timp, mai exact acum 24 de ani, aş face acelaşi lucru ca atunci.
Terminasem facultatea, devenisem creştin practicant şi eram la momentul marilor decizii.
Am facut şi alegeri proaste, care m-au costat tare mult, însă eram foarte bine intenţionat când îmi doream să nu ratez alegerile fundamentale.
E bine să ne propunem aceste lucruri, însă ştiu că decizia este întărită de Dumnezeu, cel ce stârneşte în noi aceste dorinţe bune, dar şi Cel fără de care ele nu s-ar realiza.
Îmi doream foarte tare să întâlnesc o fată credincioasă cu care să mă căsătoresc din iubire şi iubirea să fie până la capăt, ca durată, dar şi ca trăinicie. Chiar şi în viaţa trăită fără Dumnezeu îmi doream să am o căsătorie deosebită. Uram ideea de divorţ cu toate traumele produse de acesta.
Astfel mi-a scos-o Dumnezeu în cale pe Alina, o fată frumoasă, cuminte şi foarte inteligentă.
Acum când mă uit înapoi mă întreb şi o întreb pe Alina ce a găsit la mine.
Am trecut cu Alina prin bucurii, dar şi prin încercări şi sunt convins că vor mai fi şi de unele şi de altele.
Nu am fost un partenere de viaţă comod şi cu toate acestea am avut-o întotdeauna pe Alina lângă mine. Îi sunt atât de îndatorat!
O soţie deosebită, o mamă iubitoare şi acum şi bunică admirabilă.
Ca să nu mai spun de faptul că m-a însoţit întotdeauna şi în carieră şi în slujire.
Dumnezeu a fost bun cu mine. Îi mulţumesc şi Lui şi îi mulţumesc şi soţiei mele!

Mitruţ

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru comentariu!
Thanks for your comment!

  ©Template by Dicas Blogger
Adapted by Jurnalul lui Mitruţ