joi, 7 ianuarie 2010

Valori şi principii


Când m-am întors la Dumnezeu am înţeles prin har că nu pot trăi oricum, ci că viaţa mea trebuie să aibă scop, direcţie şi densitate.
Astfel de-a lungul timpului mi-am luat obiceiul bun de a exprima sub formă scurtă dorinţe şi principii.
Iată câteva rugăciuni pe care le-am facut de-a lungul timpului:
"Doamne te rog ca oamenii ori să mă iubească, ori să mă urască, dar să nu fie indiferenţi faţă de mine!"
"Doamne te rog să mă pui în miezul slujirii, exact acolo unde vrei, când vrei şi cât vrei, oricât ar costa!"
etc.
Sau am învăţat că viaţa de creştin trebuie trăită vertical şi pentru aceasta ea trebuie să fie bazată pe valori absolute şi condusă de principii clare.
De exemplu am învăţat că a primi vine după a da: Daţi şi vi se va da!
Am învăţat că Dumnezeu nu cunoaşte calitatea a 2-a ci doar excelent, fără cusur.
Am învăţat că la Dumnezeu toate lucrurile sunt cu putinţă dacă e voia Lui.

Am păstrat prima pagină a primului meu notes în care, cu tehnica de atunci, am scris câteva motto-uri în care am crezut şi care m-au ajutat şi mă vor ajuta şi în continuare.

Şi orice faceţi, cu cuvântul sau cu fapta, să faceţi totul în Numele Domnului Isus, şi mulţumiţi, prin El, lui Dumnezeu Tatăl.
Coloseni 3:17

"Ia seama să împlineşti bine slujba pe care ai primit-o în Domnul!”
Coloseni 4:17b

Nu îndrăznim nu pentru că problemele sunt dificile, ci pentru că nu îndrăznim ele sunt dificile!
Seneca

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru comentariu!
Thanks for your comment!

  ©Template by Dicas Blogger
Adapted by Jurnalul lui Mitruţ