joi, 17 decembrie 2009

Lucruri dragi

Există imagini care chiar dacă nu sunt atât de bine realizate din punct de vedere tehnic îţi sunt dragi pentru că îţi vorbesc. Îţi vorbesc prin conţinutul lor, dar şi prin aducerea aminte a circumstanţelor în care au fost făcute.
După mântuire cel mai important dar din partea lui Dumnezeu pentru mine a fost şi este soţia mea: tovarăş credincios de viaţă dar şi de lucrare.
Dacă am vreun regret în legătură cu ea este doar faptul că nu am petrecut mai mult timp împreună cu ea.
Imaginea pe care vi-o prezint este facută pe când mergeam într-o ieşire pentru a aniversa căsătoria noastră.
Îmi place fotografia aceasta pentru că reuneşte ca mesaj lucruri dragi mie: soţia mea, flori, natură nealterată de intervenţia omului, un gard ce-mi aduce aminte de copilăria mea...

1 comentarii:

Misu Radovici 23 decembrie 2009 la 13:59  

"...caci dragostea este mai tare decat moartea ... jarul ei este jar de foc, o flacara a Domnului."
Fii binecuvantat impreuna cu sotia ta si intreaga ta familie!

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru comentariu!
Thanks for your comment!

  ©Template by Dicas Blogger
Adapted by Jurnalul lui Mitruţ