luni, 7 decembrie 2009

Complementaritate 2


De la "luna noastră de miere" au rămas doar două fotografii şi acestea făcute de un fotograf de profesie ce stătea lângă statuia lui Hercules şi fotografia turiştii, iar a doua zi le dădea fotografiile.
Eu aveam un aparat de fotografiat acasă, alb-negru şi destul de primitiv, dar l-am uitat acasă.
Împreună cu Alina am fost să cumpărăm un aparat de fotografiat şi pentru noi, dar şi pentru a fotografia peisajele frumoase de toamnă din Băile Herculane.
Cred că am făcut vreo două filme.
Când am ajuns acasă şi am dat filmele la developat am realizat că acolo nu era nimic pentru un motiv simplu: aparatul era defect şi nu se deschidea diafragma lui.
Aşa că am rămas cu aceste două fotografii de suflet.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru comentariu!
Thanks for your comment!

  ©Template by Dicas Blogger
Adapted by Jurnalul lui Mitruţ