marți, 13 aprilie 2010

Soţie, prietenă şi colaboratoare


Sunt căsătorit de mai bine de 20 de ani cu Alina. Ne-am căsătorit din dragoste şi am plecat împreună la drum, cu bucuriile şi greutăţile sale.
Nu ştiam atunci ce mare dar îmi făcuse Domnul. Nu numai că nu am avut niciodată motive să mă îndoiesc de iubirea şi fidelitatea ei, dar am descoperit pe parcurs calităţi extraordinare pe care le are.
E capabilă de orice sacrificiu şi mi-a dovedit acest lucru în toţi aceşti ani. M-a susţinut în tot ceea ce am făcut, nu numai înţelegându-mă, ci şi prin a fi parte a slujirii.
E şi cazul Taberei Plopu, unde m-a urmat în fiecare an. La Plopu 5 a venit la Plopu împreună cu fetiţa noastră care avea atunci doar 70 de zile.
De câţiva ani se ocupă de bucătărie.
Cei ce au fost la Plopu ştiu că slujirea la bucătărie nu înseamnă deloc odihnă, ci muncă timp de 7 zile.
O face cu bucurie şi de bunăvoie. De aceea Îi sunt recunoscător lui Dumnezeu pentru Alina şi Alinei pentru slujirea ei.

Remember Plopu 25 (5)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru comentariu!
Thanks for your comment!

  ©Template by Dicas Blogger
Adapted by Jurnalul lui Mitruţ